14 август 2008

Срам

Днес, в самото начало на работния ден, стигнах до един важен извод! Срам ме е, че работя тук!!!

Срам ме е, че шефката ми казва кога да взема отпуск. Срам ме е, че след като се разбрахме, че всички ще излизат във ваканция до 25ти август (за тези от нас, които не могат и не искат, октомври ще бъде август), някои успяха да си изкрънкат свободни дни точно за заветните седмици в края на август и началото на септември. Срам ме е, че сега стоя тук и съвсем сама подготвям конференция за 9ти септември, докато другите се стягат за море.

Но най вече ме е срам, защото всички ще разберат що за стока сме и ще помислят, че аз съм една от ТЯХ! Защото аз ще съм тази, която ще изпраща на печатарите текстовете и снимките за рекламните материали. Снимки, надписвани с Word drawing; растерно лого с размер 0,5х0,5 см; текстове писани, брисани и преправяни стотици пъти, докато накрая не казват нищо и не приличат на нищо...

А накрая със срам ще отнеса и критиките, че не съм помислила преди да направя нещата и са очаквали повече от мен!

6 коментара:

lindyhopper каза...

И при нас се разиграват абсурди, а шефката ги обобщи с "Това е положението, Минке":). Обезоръжаващо откъдето и да го мислиш:). И девети септември ще мине, за да отстъпи място на по-безславния десети(Св. мъченици-жени Минодора, Нимфодора и Митродора от Витиния), но ако можеш да се измъкнеш с по-малко ядове, ще е най-комфортния вариант. Bon courage!

Магарето каза...

Ох, благодаря! Определено ще имам нужда от кураж като се има предвид, че днес трябва да защитавам концепцията за рекламните творения пред големия шеф! Не стига това, че кой знае колко часа ще съм принудена да му дишам цигарения дим и алкохолните изпарения, ами сглупих да прочета част от единия текст и се хванах за главата! Малък пример за бисерите е израза "hole bunch" ;-)
Много ми хареса, записвам си го и някой ден ще публикувам списъка, който се е натрупал с годините!

П.С. Това за светите мъченици "ме напълни";-)

Магарето каза...

О, честит имен ден Минке! ;-)

oblakoff каза...

Ужасно позната ситуация, все едно пишеш за моята работа :(

lindyhopper каза...

Благодаря. И за мyзикaлния поздрав - много уместен. С две приятелки по прякор мъпетите (малки и смeшни) бяхме заподозрени от Цонко, че искаме да пробием на Бродуей с песни и танци! Не беше далече от истината.:)

Магарето каза...

Бродуей казваш? Хайде де, кога ще е първото представление? Чакаме затаили дъх!

Oblakoff, това което казваш не е добре! Ако проказата е повсеместна, какво става с мечтите ни за по-добра работа???