13 септември 2007

Пак ваканция!

Ех, друго си е да имаш гадни шефове, които да ти пречат да си вземеш отпуската на куп! Ако ми бяха позволили да си взема 4 седмици лятото, както исках, нямаше сега да се стягам за втора ваканция!
Да живеят началниците!
Е, вярно, днеска по всичко личи, че ще ме поозорят и ще ме държат до никое време тук, но ще се постарая да не се връзвам - все пак, довечера ме чака приятното занимание по стягането на куфара! А утре, в (прекалено) ранни зори политам! Отивам при братото в Мюнхен! Това го правя от най-добри чувства и грижи за него - тази година горкия не можа да си дойде, за това аз се жертвам и отивам при него.. Какво да се прави като съм такава жертвоготовна душа!
Единственият ми проблем в момента е, че, заради стандартното вече закъснение на заплатата, не можах да си закупя качествена книжка по мой вкус за самолета. Уредих се с "Неделен клуб по философия", дано успея да се залъжа с нея и да не забележа излитането. След това ще е лесно...
Колкото до двете седмици в Мюнхен... Тази година ще успея да хвана Октобърфеста - не че съм голяма почитателка на бирата, но друго си е да идеш да видиш как се наливат германците в по-голям формат и да мушнеш 1-2 наденички;-) Освен пиенето на бира и изучаването на немската култура на натряскване, не е много ясно какви други занимания ще си имам. Оставила съм подреждането на програмата на братото. Като имам предвид какво е времето в тази част на Европата тази година, часовете през което той ще е на работа ще го прекарам по музеи. Което не е лошо - след толкова време прекарано в "службата" имам нужда от малко култура! За която все не успявах да заделя от ценното си време при предишните си посещения в Мюнхен. Този път ще имам шанса да отскоча и до Виена, където ме чака изложба на любимеца ми Климт! Като се замисля, май има сериозен риск да получа културен шок! ;-)

4 коментара:

Bla каза...

Звучи като за завиждане. :)

Магарето каза...

Нали? Особено като се има предвид, че повечето хора сега се връщат от отпуска! Завистта на околните определено е приятна в случая ;-)

Bla каза...

:)

Стоян Христов каза...

...
I gotta be cool, relax, get hip
And get on my track's
Take a back seat, hitch-hike
And take a long ride on a motorbike
...
Естествено, че ВИ завиждаме!:)
Приятно прекарване!