16 май 2007

Епизод Х - Субординация и дисциплина!

В старата ми работа често се шегувахме с колегите, че служебния ни живот е доста подходящ за сценарий на сапунка. Сега, от мястото си в новата "служба", спокойно мога да твърдя, че сме бъркали - нещата тогава си бяха нормални и не бяха достойни за перото на "сапунения майстор". Днес обаче спокойно мога да заявя - ТАЗИ работа става за сериал!
И ето, захванах се да пиша първия епизод. Ще го нарека епизод Х, за да си осигуря път за отстъпление - назад във времето!
В този епизод ще въведа девиза, който ни спуснаха отгоре
Субординация и дисциплина!
Обясниха ми го така - аз имам много опит и за това ТРЯБВА да нареждам на тези под мен какво да правят. И в същото време да слушам и изпълнявам заповедите спуснати отгоре. Защото нямало място за демокрация. Така било в чужбина казват. Явно не съм била на правилното място в чужбина и съм развила зловредни представи за академичния живот, който ти дава свобода...
Всичко хубаво, може би е време да вляза в правия път и да науча основни неща за севта на науката, ама явно не ме бива да раздавам заповеди или пък "подчинените" не са научени да слушат! Когато им поръчах да се хванат за четките за зъби и да се заловят с почистването на пода, те ми отговориха - с паста за зъби или имаш специален препарат?
Подозирам, че не ме взеха на сериозно. Ще се обърна към началството за инструкции...

2 коментара:

almaak каза...

хаха, горките! занеси им малко "Икономия" ;-)

Стоян Христов каза...

Какво рече началството?;)