05 май 2011

Старата реГенерация

"- Ало...? Обажда се ... , помниш ли ме? Хаха, да! Абе знаеш ли за какво ти се обаждам, тука имам един порблем с компютъра... Носих го в магазина, не можаха да го оправят... Много се мъчиха и накрая се отказаха. Понеже не можаха да разберат какво точно му има направо смениха дъното, сложеха му нов диск, допълнителна памет... Абе направо нов компютър си ми върнаха, дори ми дадоха допълнително 3 години гаранция! Да бе, всичко смениха защото казаха, че не могат да се оправят с проблема.. Обаче ми инсталираха Windows на английски и сега ми трябва помощ с разни дребни работи - Скайпа не мога да си сложа, там торентите дето си дърпам.. Е такива неща. Аз нали съм от старата регенерация, дребни неща, ама не мога да ги направя..."

Телефонният разговор бе подслушан на една сойфиска автобусна спирка. Стопанинът на модерните средства за комуникация и кражба на интелектуална собственост беше около 20+ годишен, якичък младеж, с лъскави дрешки и очевидно без никакви претенции за собственост върху интелект.

1 коментар:

almaak каза...

от старата регенерация ;-) :-D