09 март 2008

Заведение с програма

Преди седмица ми се обади една приятелка - била на работа, но смятала да си вземе по-дълга почивка и дали не съм искала да се видя с нея в ресторант "Двата лъва" за обяд. Обясни ми, че била близо до въпросните лъвове, а местенцето било симпатично, наскоро обновено, по-луксозно и нямало нищо общо с кварталното кръчме, което се кипрело с това име преди време. Е, тъкмо бях обядвала, но реших, че едно кафенце няма да ми дойде никак зле! Грабнах рейса и за отрицателно време се озовах там (да живее интернета и разписанието на СКГТ!). Намерх го лесно - лъскава фасада, нова дограма, голям горд надпис с лъвове. Отворих вратата и почти подскочих! Току пред мен, наведена над паничка със стотинки, седеше сърдита лелка и пазеше като лъвица вратата на тоалетната. Смутих се, да не би в заплеса си да се опитвах да вляза през задния вход? Огледах се и видях, че все пак съм на прав път - на два метра от Пазителката на нужника беше първата маса на ресторанта. Влязох смело, намерих компанията, поръчах кафе и се огледах. Хубаво заведение - стилно, светло, със симпатични мебели. Когато кафето пристигна и намерих в чинийката малко шоколадче и сметанка, съвсем забравих за неприятното първо впечатление. Уважавам ресторантите, в които ти дават нещо сладичко към кафето! Не му беше писано обаче на "Двата лъва" да се закрепи в началото на личната ми класация на заведенията! Излизайки станах свидетел на храненето на Пазителката! Лелката от кухнята сервираше на Лелката от нужника заслуженият обяд - там, на масата пред тоалетната, току на входа на заведението...

Няма коментари: