25 януари 2008

Оригинални идеи от случайни минувачи

Много ме дразнят колите! Признавам си без бой - като видя някой идиот влязъл почти във входа на блока с таратайката си, паркирал напреки на тротоара или профучаващ с бясна скорост току под носа ми докато пресичам на зелено на пешеходната пътека, побеснявам! Казвам побеснявам в смисъла на - почервеняват ми очите, озъбвам се и ми настръхва козината на врата.
За това се изкефих максимално, когато днес видях как един "колега" пешеходец изля гнева си на говедото, което го засече на пешеходната пътека. С добре премерен жест човека се изплю на стъклото на колата и си продължи по пътя. Идеята ми се стори страхотна и супер оригинална - вместо да поемаш риска да си счупиш крака като ги риташ или ключа като ги драскаш, просто си почистваш носа върху тях - хем им правиш гадно, хем им отмъщаваш, хем пестиш една носна кърпа! Отивам да тренирам храчене и плюене по мишена ;-)

Няма коментари: