15 ноември 2007

Никога не е късно да станеш за резил!

Мдааа... да ми беше казал някой преди година, че това ще ми се случи, щях да му се изсмея в лицето! Аз? да спортувам? във фитнес зала??? Ха-ха-ха!

Никога обаче не е късно да станеш за резил! Е, разбира се алмаак е виновен (кой друг?) - информира ме прилежно, че във Фитнесът (иначе казано The Gym) вече имало часове по Пилатес! Опитах да се измъкна с обяснението, че то е за мутреси - кой нормален човек ще може да ходи в залата сутрин?, но номера не мина! Вече имало часове и вечер. И аз хъката- мъката, като не можах да намеря нови оправдания и като направих една бърза справка за цената на месечната карта за басейна Спартак, реших да ида - да пробвам! Е, вярно, не беше точно Пилатес, а нещо средно между Пилатес и йога, наречено с "благозвучното" име пилога, но пък беше доста приятно! Подозирам, че може и да ми бъде полезо - след като 3 дни имах мускулна треска и щом като ми отне цяла вечер да успокоя стомаха си (много упражнения имаше за равновесие и явно главата ми не издържа) явно упражненията имат ефект!

Днеска ще пробвам за 3ти път - надявам се мускулната треска съвсем да отзвучи, а стомаха ми да забрави за морската болест! Пък басейна Спартак може да го отложа за след месец - два . Те и без това ми влязоха в черния списък пролетта, мога да ги лиша от присъствието си още известно време - сигурна съм, че ще страдат! ;-)

5 коментара:

Стоян Христов каза...

А честито!:)))
Както малцина знаят, на панагюрския стадион пише: О, спорт, ти си мир!

almaak каза...

Робин наистина има още един изстрел!

Магарето каза...

Ох, мир, мир, ама боли! Навсякъде боли!
Е, не чак толкова, че да се възползвам от последния изстрел;-)

Я разкажи по-пълно това за Робин или направо ми донеси на по-твърд носител въпросното филмово произведение, да вляза и аз в час!

almaak каза...

е то не може да се разкаже. трябва или да се преиграе или да се съпреживее ;-)

за по-елементарна информация:
Робин има още един изстрел!

частта с цитатите е впечатляващо дълга :-)

Магарето каза...

По-скоро да се съпреживява редовно - поне когато иде реч за хора със слаба памет като моя милост ;-)