13 май 2009

Критерии

От понеделник имам нова колежка! Разположиха я на бюрото до мен. Дано е по-общителна и по-разкрепостена от предишната. Особено силно се надявам, че няма да спира радиото и няма да ругае и пустосва под носа си.

Първите ми контакти с нея, за съжаление, бяха малко разочароващи, та не знам на какво мога да се надявам :-/ По обяд седеше и ме гледаше във виличката така втренчено, че се почуствах длъжна да я информирам, че долу има барче, а част от колегите ходят на стол и с удоволствие биха я взели със себе си. Тя ми обясни, че не е гладна. И допълни, че в неделя била яла много, така че днес нямало да има нужда да се храни!

Трагично! Аз лично съм от школата на хобитите - държа да има закуска, "elevenses", обяд, следобедна закуска, чай към 5, вечеря, в някои случаи и похапване преди лягане. Поведението "вчеря ядох, днес няма нужда" не се вписва в представите ми за нормалното.

Нямам вяра на такива хора! Ще трябва да я държа под око - утре кой знае какво може да измисли!

5 коментара:

lindyhopper каза...

Рових за нещо благо и закачливо в торбата с мъдростите и ... нищо.

Успех за конкурса!

Магарето каза...

:-D
Все пак, за да получиш нещо от торбата с мъдрости е нужно предизвикателство по на ниво!

Колкото до конкурса... Благодаря! Приемам го като пожелание за оцеляване, без дълготрайни поражение върху нервната система ;-) Защото, от дългогодишния си опит с МОН съм научила, че друг вид успех или не мога да чакам, или начина на получаването му ще ми пречи да му се зарадвам!

addicted to life каза...

хаха интересна историйка!
с новите колежки винаги е кофти, понеже ние жените се гледаме кръвнишки, бързо разпознаваме от коя порода сме - кучка, девственица, захлупена, връзкарка...
странно как така във вашата фирма назначават хора по време на криза, а?
а заплата каква е?
не влизай с предубеждения в този колегиален контакт, но си откривай живота пред нея...
/знае ли човек? може новата колежка да съм аз?!?!?!/

addicted to life каза...

правописна грешка: имах предвид не си разкривай

Магарето каза...

:-D
Предвид размера на заплатата, надали ти си новата колежка! Малко хора биха се навили да правят нещо смислено за толкова малко пари, дори във време на криза! ;-)

Колкото до предубежденията, те лесно ми минават! Само трябва да я тествам, да видя дали с желание се пирсъединява към компанията за бира след работа и тогава ще си съставя окончателно мнение ;-)